vrijdag 5 juni 2009

GKf fotografen moeten Bloggen!



Beste Collega's!

We moeten maar eens gaan bloggen, vind ik.

Ik heb daarom dit nieuwe weblog aangemaakt, en nodig jullie allemaal uit bijdragen daaraan te leveren. Dit is dus niet een eenpersoonweblog, dit is een groepsweblog. Als je bijdragen wilt kunnen leveren, moet je je één keer bij de administratieve eigenaar van het weblog melden. Meldt je dus even bij Michiel, dan is het daarna vlot geregeld (michiel@wijnbergh.nl).
Dit is dus niet bedoeld als mijn weblog, dit weblog is van en voor GKf-fotografen (en al het kantoorpersoneel).
Natuurlijk kan, zoals bij elk weblog, de hele wereld reacties op berichten geven.

Wat is leuk hier op het blog?
Een foto van een project waar je mee bezig bent, een foto van een gkf activiteit, een foto die je zomaar maakte. Iets van de opening van je eigen expositie of die van een ander, van je eigen boek of van een ander boek. In woord, maar vooral ook beeld. Kortom, als het met fotografie en of met de GKf te maken heeft, als je het leuk vindt dat je collega's het weten, kan het hier op het blog.

In de linker kolom is plaats voor allerlei info: een lijst met links naar weblogs van GKfers, links naar website's van GKfers, links naar andere interessante websites, zoals bijvoorbeeld Photoq. De linker kolom kan alleen door de 'eigenaar' van het weblog worden aangepast. Stuur daarom aanvullingen en suggesties voor de linker kolom naar Michiel (michiel@wijnbergh.nl).

Dit blog wordt natuurlijk pas een succes als we ook lezers hebben. Stuur al je relaties daarom een mail dat ze moeten komen kijken. Maar stuur vooral op gezette tijden een mooie foto.

Groet, Michiel

4 opmerkingen:

  1. Goed idee Michiel!

    Ga me erin verdiepen en fijne foto's insturen.

    René

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja doe dat! En welk webadres zal ik in het linklijstje zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloggen!? Oh nee, niet nog één! Ik ben al zo onbetrouwbaar hierin... Ok, nog ééntje dan! Gooi me er maar op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mag ik het horen Philip.
    Enne... lekker bezig op LinkedIn zag ik.

    Groets, Michiel

    BeantwoordenVerwijderen