woensdag 1 juni 2011

Behind the scenes @ Impossible, complete film.

van Digifotopro, Impossible Project behind the scenes.
Schitterend hoe die eenzame Tukker (ex-Polaroid, 36 jaar bij gewerkt waarvan 27 als reparateur) nu ALLE camera reparaties wereldwijd doet...prachtig dat we door dit initiatief nu nog steeds nieuwe instantfilms kunnen kopen voor onze ouwe cameraatjes..!
Analoog is (nog steeds...) het antwoord op de haarscherpe digitale fotografie, denk ik! :)

Nadelen van Impossible: onnodig duur voor ons 'Dutchies'. Er is inmiddels wel een winkel ter plekke open geloof ik, maar als ik zie wat wij in EU moeten betalen (vergeleken met de $$$ prijzen in US) dan moet ik nóg kieskeuriger kiezen wanneer een instant foto te maken en wanneer niet. Jammer. Omgerekend is in dollar de film of camera nl. veel goedkoper geprijsd in de USA.
Ook wil ik graag weer een instant film die in de open lucht ontwikkeld kan worden...de Impossible Project films moet je in het donker laten ontwikkelen, en juist dat proces, het zien omkomen van de film, is voor mij pure magie. Dat wil ik graag weer kunnen zien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten